Окуу-тарбиялык иштер

Тарбиялык иштер.                                                                                                                                                                         2022-2023-окуу жылына жылдык тапшырмалар                                                                                                                    Методикалык тема: Эмгектин инновациялык формалары аркылуу ар бир баланын жаш курагына жараша жөндөмдүүлүктөрүн толук ачып берүүгө жетишүү үчүн шарттарды түзүү.                                           Мектепке чейинки билим берүүнүн жеткиликтүүлүгүн камсыздоо жана мектепке чейинки билим берүү мекемелеринин атаандаштыкка жөндөмдүүлүгүн колдоо;                                                                                                  Негизги багыттарды ишке ашыруу — ата-энелер коомчулугун тартуу менен эс алуу иш-чараларын жакшыртуу;                                                                                                                                                                                      Ар кандай деңгээлдеги сынактарга, семинарларга катышуу аркылуу бала бакчанын активдүүлүгүнүн көрүнүшү жана тажрыйбасын көрсөтүү.                                                                                                                Мектепке чейинки билим берүү мекемесинин ишмердүүлүгү тууралуу маалыматты социалдык тармакта, жалпыга маалымдоо каражаттарында жайгаштыруу, медиа колдоо;                                          Мектепке чейинки билим берүүнүн педагогикалык процессине иш-аракеттин жемиштүү түрүн киргизүү:   ИШТИН МАКСАТЫ:                                                                                                                                                                Мектепке чейинки балалык курактагы баланын толук кандуу жашоосу үчүн жагымдуу шарттарды түзүү, инсандын негизги маданиятынын негиздерин калыптандыруу, жаш курагына жана жеке өзгөчөлүктөрүнө ылайык психикалык жана физикалык сапаттарын ар тараптуу өнүктүрүү, баланы жашоого даярдоо Заманбап коом.                                                                                                                                        НЕГИЗГИ МАКСАТТАР:                                                                                                                                                               1. Мектепке чейинки курактагы балдардын интеллектуалдык жөндөмдүүлүгүн, таанып билүү кызыгуусун, чыгармачылык демилгесин эксперименталдык изилдөө иштери аркылуу өнүктүрүү.                  – Мектепке чейинки курактагы балдар менен эксперименталдык иштерди өнүктүрүүгө багытталган педагогикалык жамааттын ишин уюштуруу.                                                                                                                      – Мамилелер системасында дүйнөнүн көп түрдүүлүгүн көрө билүү жөндөмүн калыптандыруу.                           — Байкоо, салыштыруу, талдоо, жалпылоо жөндөмүн өнүктүрүү; себеп-натыйжа байланышын орнотуу, жыйынтык чыгара билүү.                                                                                                                                                               2. Балдарды өз мекенинин тарыхы жана маданияты менен тааныштыруу аркылуу адеп-ахлактык жана патриоттук тарбиялоо боюнча иштерди өркүндөтүү.                                                                                                      — Баланын үй-бүлөсүнө, үйүнө, бала бакчасына, көчөсүнө, шаарына болгон сүйүүсүн, сүйүүсүн тарбиялоо. — Жаратылышка жана бардык тирүү жандыктарга аяр мамилени калыптандыруу.                                              — Эмгекке болгон сый-урматты жогорулатуу.                                                                                                                        – Кыргыздын элдик каада-салттарына жана кол өнөрчүлүгүнө кызыгуусун арттыруу.                                    — Адам укуктары боюнча башталгыч билимдерди калыптандыруу.                                                                            — Толеранттуулукту, башка элдерге, алардын каада-салттарына урматтоо сезимдерин калыптандыруу.                                                                                                                                                                                  3. Үй-бүлө менен иштөөнүн ар кандай формаларын жана ыкмаларын киргизүүнү улантуу, ата-энелер менен ишенимдуу мамилелерди калыптандыруу үчүн шарттарды түзүү бала бакчанын педагогикалык жамааты күнүмдүк баарлашуу процессинде жана атайын уюштурулган иш-чаралар.                              «Келечек Дөӊ-Арык «мектепке чейинки билим берүү мекемесинде бардык окуу-тарбия иштери талапка ылайык уюштурулган.                                                                                                                                                                         — 2009-жылдын 29-июнундагы «Мектепке чейинки билим берүү жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамы,                                                                                                                                                                                               – Кыргыз Республикасынын мамлекеттик билим берүү стандарты «Мектепке чейинки билим берүү жана балдарды багуу»                                                                                                                                                                     — Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлиги бекиткен «Балалык» 3 жаштан 6 жашка чейинки балдарды өнүктүрүү программасына ылайык.                                                                                Биздин бала бакчанын тайпаларында балдардын интеллектуалдык жөндөмдүүлүгүн жана ден соолугун өнүктүрүүнү камсыз кылган, анын билимге умтулуу духун ойготуп, интеллектуалдык жана тарбиялык жактан тарбиялоону камсыз кылган иш-аракеттерди өз алдынча тандоого мүмкүндүк берүүчү активдүүлүк борборлору уюштурулган , балдардын өмүрүн, эмоционалдык жана психикалык саламаттыгын сактоого багытталган.                                                                                                                             

Тарбиячылар диагностикалык карталарды толтуруп, мониторинг жүргүзүшөт. Алар ар бир бала үчүн портфолио жүргүзүшөт, анда белгилүү критерийлер боюнча окуу жылынын башталышында жана аягында балдардын өнүгүү деңгээлин аныкташат. Бул иш ар бир баланын жөндөмдүүлүгүн оптималдуу өнүктүрүүгө, башкача айтканда, балдарды тарбиялоого жана окутууга жеке мамилени ишке ашырууга жардам берет. 

Заманбап тарбиячы-мугалимдин кесиптик компетенттүүлүгү жана чеберчилиги мектепке чейинки уюмда окуу-тарбия процессин уюштуруунун натыйжалуулугунун шарты болуп саналат. Педагогикалык кеӊештер, семинарлар, консультациялар,  өз ара барлашуулар,   өзγн-   өзγ тарбиялоо аркылуу мектепке чейинки мекемелердин тарбиячылары  өздөрγнγн педагогикалык чеберчилигин жогорулатуу боюнча тынымсыз иштерди жγргγзγп жатышат. Ал эми бала бакчада колдонулуучу педагогдордун кесиптик ишмердүүлүгүнө мониторинг жүргүзүү системасы мугалимдердин өздөрүн жана администрациясын алардын ишмердүүлүгү жөнүндө ой жүгүртүү, билим берүү программасынын үстүндө иштөө, окуу процессине өзгөртүүлөрдү киргизүү жана натыйжада билим берүүнү жакшыртуу үчүн материал менен камсыз кылат.  

№1 Педагогикалык кеӊеш.
жооптуу
 убагы
12022-2023-окуу жылына тарбиялоо жана окуу процессин  уюштуруу. (салтуу)                                                                           Максаты: 2022-2023 окуу жылында тарбия иштерин уюштуруу.                                                                                                 1. Жай мезгилиндеги иштердин анализи.                                      2. Педагогикалык жамааты мектепке чейинки билим берүү мекемесинин жылдык планы менен тааныштыруу                   3. Ачык сабактардын графигин бекитүү.                                      4. Дене — тарбия жана музыка сабактарынын графиктерин бекитүү.                                                                                                           5. «Мектепке чейинки балдарды адеп-ахлактык тарбиялоодогу этномаданый аспект»                                          6. Педсоветтин чечими.Талкуу. Кошумчалар.
     Директор
29.08.2022
2№ 2 Педагогикалык кеӊеш.                                                               «Мектепке чейинки балдардын ден — соолугун чыӊдоокөйгөйлөрүн эффективдүү чечүү, ата-энелер менен иштөөнүн оптималдуу формаларын издөө максатында үй-бүлөөнүн өз ара, аракеттенүүсүн жакшыртуу.(салттуу тегерек стол)                                                                       Максаты: Тарбиячылардын дене тарбиясы жана ден — соолугун чыӊдоо маселелерин эффективдүү чечүү үчүн долбоордук иш-чараларды, ишке ашыруу аркылуу ата-энелер менен иштөөдө жаӊы ыкмаларды издөөгө жана өнүктүрүүгө салым кошуу.                                                            1.«Балдардын психикалык жана физикалык ден — соолугун сактоодо мугалимдер менен ата-энелерин өз аракети» тематикалык текшерүүдөн жардам.                                             2. Мамлекеттик билим берүү стандартын ишке ашыруу шартында бала бакча менен үй -бүлөөнүн  өз ара аракеттенүүсүнөн өнүктүрүүнүн заманбап ыкмалары.            Практикалык бөлүмдөрү.                                                                     1. «Айыктыруучу оюндар»                                                                  2. Балдар үчүн эртеӊ мененки гимнастика жомогу.ТарбиячыларНоябрь
3№3 Педагогикалык кеӊеш                                                                  Өткөрүү  формасы — «Тегерек стол»                                            Окуу процессине маалымат технологиялык каражатын киргизүү.                                                                                         Максаты: Мектепке чейинки билим берүү мекемелеринин окуу процессине маалымат компютердик технологияларын киргизүүгө көмөктөшүү.                                                                      Күн тартибинде.                                                                                      1. Сабактар боюнча  өткөрүлгөн ачык иш чараларга анализ.«Билим берүү иштеринде маалымат технологиялык каражаттарын колдонуу» тематикалык көзөмөлдөн жардам.                                                                                  2.Маалыматтык технологияларды колдонуунун актуалдуулугу.                                                                                           3. Мектепке чейинки балдар менен иштөөдө маалымат компютердик технологияны колдонуу.                                          4. Жыйынтык.                                                                                5.Педсоветин чечимдери.ТарбиячыларЯнварь

10.01.2023

4№4 Педагогикалык кеӊеш                                                      Мамлекеттик стандартты ишке ашырууда бала бакча менен үй — бүлөөнүн өз ара аракетенүү формалары (салттуу).                                                                               Максаты: Тарбиялануучулардын  ата-энелер менен өз ара аракетенүүнү уюштуруу чөйрөсүндө педагогдордун кесиптик компетенттүүлүгүн жогорулатуу.                      1.«Бала бакча менен үй – бүлөөнүн  өз ара аракети, тематикалык текшерүүнүн жыйынтыгы. «Ата-энелер үчүн мыкты бурч» сынагынын жыйынтыгы.                                           2. Ата-энелерди бала бакчага тартуу жолдору.        3.«Идеялардын аукциону»                                                                 Мектепке чейинки билим берүү мекемесинин иш чараларына ата-энелерди тартуу.                                                           «Идеялардын аукциону» борборунун жашоосуна ата-энелерди тартуу тажрыйбасынан.                                             Педсоветин чечимдери ,талкуу,кошумчалар.ТарбиячыларМарт
5№Педагогикалык кеӊеш                                                  Жыйынтыктоочу педсовет.                                                Салттуу.                                                                                                     1. Жылдык планды аткарылышы.                                                         2. «Биздин ийгиликтерибиз жөнүндө» тарбиячылардын өз алдынча билим алуу темалары боюнча отчет.                            3. Балдардын ооруусу боюнча маалымат.                                     4. Ден – соолук  жана дене — тарбия иши                                       5. Жайкы ден — соолук мезгилине карата иш планын бекитүү.                                                                                                         6. Педагогикалык кеӊештин чечими, бекитүү, толуктоо.ТарбиячыларМай

 

                                                                                                                                                                                                                    Биздин тарбиячыларыбыз Чүй-Токмок билим берүү бөлүмү тарабынан өткөрүлгөн семинарларга катышып өз билимдерин жогоорулатып келишүүдө.

Окуу-тарбиялык иштер  Окуу-тарбиялык иштер

 

Окуу-тарбиялык иштер   Окуу-тарбиялык иштер  Окуу-тарбиялык иштер   Окуу-тарбиялык иштер

Окуу-тарбиялык иштер Окуу-тарбиялык иштер

Окуу-тарбиялык иштер

 

Биздин тарбиялануучулар бир нече жылдан бери  «Сары озон Чолпондору» сынагында , «Шайыр ноталар» фестиваль-сынагынын активдүү катышуучулары болуп,  байгелүү орунду, жана жаш таланттардын   «Манасчы» номинациясы боюнча — 3-орун   «Вокал» номинациясында «Байчечекей»– 2-орун , «Театралдык исскуство» наминациясында «Саргалдак чымчык» жомогу үчүн 2-орунду , «Грация»наминациясында  «Буратино» бийи 3-орундарды ээлешти.

 

Окуу-тарбиялык иштер

Окуу-тарбиялык иштерОкуу-тарбиялык иштер

Окуу-тарбиялык иштерОкуу-тарбиялык иштерОкуу-тарбиялык иштер

                       

  • Окуу-тарбиялык иштер

Вы можете дать больше информации, так как это редактируемая страница сайта

На этой странице возможно добавить:

  • Текст
  • Фото / Видео / Документы
  • Таблицы
  • Списки
  • Ссылки
  • Разные цвета